Fotoğraf: Sezen Yalçınkaya

mutluyum ve mutsuzum...

mutluyum ve mutsuzum...
iyiyim ve kötüyüm
evrenselim ve yöreselim...
aşığım ve nefret doluyum!
severim ve sevmem...
her kılığa girerim...
oyunculuğum olmasa da
sen bilmesen de
sen görmesen de –göremesen de*-
ben her şeyim
senin olmaya korktuğun her şeyim
özgürüm ve asiyim..
tutsak ve esirim
anlaşılabilir ve anlaşılmazım
korkağım ve en cesurum!
gülerken ağlayanım...
muhtacım ve kendime yeterim
güzelim ve çirkinim..
yeşilim,siyahım,beyazım...
duygularımın esiriyim
duygularım esirim.
gururluyum ve gururum yok!
senin olmaya korktuğun her şeyim...
senim,oyum evet benim
her şeyim ve hiçbir şeyim..
her yerden girerim ve çıkarım...
sen bilmesen de..
anlamasan da...
adım yok benim...
bütün adlar benim!
İsteyipte olamadığın her şeyin sahibiyim
narsistim ve kesinlikle değilim..
istediğim kadar optimistim ve
olamayacağın kadar da pesimistim...
sokakta köşe başında ağlayanım..
sabaha kadar dans eden de benim...
uzakta olanım ve en yakın olanım...
sen bilmesen de...
ben sadece benim..

Balacan

Hiç yorum yok: