Fotoğraf: Sezen Yalçınkaya

yılların verdiği bu olsa gerek...

yılların verdiği bu olsa gerek,
tozlanmışsın...
önce bir güzel temizledim seni.
eski eşya kokunun yerine çiçeklerin esanslarını sürdüm güzelce,tenine...
belki de haklıydın.
hiç bulaşmamalıydım.
ama bu kaderse dahil olmalıydım sana.
ve sen kaderdin.
o yüzden seçme şansım yoktu.
ama sen bilmesende,bu kader olmasada ben seni seçerdim.
sen benim anılarım,kayıp gençliğim,ergen dönemim,yetişkin evrem,hasta yatağım ve ölümüdün.
hayır.
seni es geçemezdim.
o yüzden bugün gidip sana giymen için birşeyler alacağım.
eskileri attım,yeni bir hayat için köklü değişiklikler...
sen yeni olacaksın,senin için eskinin ağırlığını ben taşırım.
ne de olsa ben senin için burdayım.
evet,kendim için burdaysam eğer,seni sevmemdir sebep...
ah,onu da çok görme bana..
bir de çarşıdan yemeklik almam gerekecek.
ne severdin?
ah eveet...
onları da alırım.aklımın küllere döne sayfalarından birine yazayım şu listeyi...


en baştan başlıyoruz sanırım...
senin en başından.
ben zaten ayaklar altındayım...


Balacan. 7.7.8




Fotoğraf:Sezen YALÇINKAYA

Hiç yorum yok: