Fotoğraf: Sezen Yalçınkaya

islam ve kız

camın arkasında İslam ve kız
pardon 1998 in bir boşluğu varmı sizde

ben biraz geç kaldım 1996da acelem vardı bütün venedikin önünde gördüğüm sizmisiniz
açıklamak isterim ben her şeyi izlemiştim
eliniz nerde görmek istiyroum

19998in bütün albümleri sizde toplandı elleriniz nerde görmek istiyroum

Elleriniz nerde görmek istiyroum

Camiin büyük kapısında önce uzun uzun yağmura baktım
Her şeyi resimleştiren o ruhun bakışını
Albümü aç
Sırılsıklam olduğumda artık kalbimin bir şekle girmediğini
Tıpkı amorf gibi
Albümü aç
Vededikin bütün önünde gördüğüm poyraz kalbimi soğuk bir şey yapmıştı

1999 poyraz önünde bir kızın kalbi
soğuk havadan ibaret
poyrazın hemen arkasında soğuk ve rüzgar bir şekle girmemişti kalp
hala masaya değil çevresine bakıyordum
poyraz bırakmıyordu kalbimi kendi dünyasına
ama islam ve kız kendi yüzünü bırakıyordu masanın çevresine
acelesi varmış gibi

pardon yüzünüze bakabilirmiyim
çok uzaklarda bir şeklini verin bana mimarinin

siz o mimariye bakın ardından bize bakın biz o mimariyi sişzin yüzünüzden tekrar alalım
böyle kimse anlamaz

bakacak mısınız


Evrensuhte

Hiç yorum yok: