Fotoğraf: Sezen Yalçınkaya

onun belleği

yanında koşarak sonra yavaş ama ansızın ama kucaklayarak tipiden çok kar yağdığını işaret eden belleğği üzerine bir kere değil bin kere yemin ediyorum ki aşktna değil
sen bu ülkelri oyun sanıyorsun
bir yere dokunmaz san9ıyrosun belki sen hepimzii vurursun kurtuluruzz
ama sana bütün yok saydığı ülkelerin içinde kalarak bir çırpınışı bir kere değil bin kere aşk değildi
evet biraz uzak fakat adını anmaya başlayınca herşeyii aynı kılıca yaslıyror
kılıca yaslıyor

ona bütün venediki ver

sayın ülke sevgili ülkee bir şarkıda gibi coğrafyan kulağını vermi ş bütün
venediki vermiş seni dinliyor herkes

incitici değil kırmak maksadı olamaz
daha da kötü kırmk maksadı olamazz
dahada kötüü
uzağında durarak sesi kırağı üstüne bakıyor belki çok yanına üstelik çok
yanınaa ulaşılmaz onun belleği üzerine yemin ediyrum ki başka birşeyden değil aşktan değil
– sayın ülke sevgili ülşkee
coğrafya seni hiç anlamıyor
bu şarkıyı senin için yazdım sana yazdım çünkü sen bu dünyadasın
sen bu dünyadasın yoksa yazamazdım
bir şarkı parçasındasın gibi kulağını vermiş bütün venediki vermiş seni dinliyor herkes donup kalarak
dilimde mıırldanıyorum ama şimdi dilimin olmadığı geliypor aklıma
sonra geri gidiyor

Hiç yorum yok: