Fotoğraf: Sezen Yalçınkaya

kırmızı başlıksız diyalog

kksal:
murat

kksal:
orda mısın

kksal:
nasılsın

psychedelia:
iyiyim ya sen

kksal:
fena diil

psychedelia:
neler yaptın

kksal:
pek bi şey yapmadım

kksal:
bizimkiler yo ktıu

kksal:
evde yalnızım

kksal:
onun tadını çıkardım biraz

psychedelia:
: )

psychedelia:
ne gibi

kksal:
televizyon seyrettim mesela

kksal:
3 tane dizi seyrettim

psychedelia:
: )

psychedelia:
ne gibi diziler

kksal:
dört yıldır izlemiyodum televizyon

kksal:
cnbc e de bi kaç bi şey

kksal:
bi de afrikayı verdi

kksal:
yarıldım ya

kksal:
artık suç o kadar dağıtılmış ki

kksal:
deleuze un bi sözü vardır

kksal:
kapitalizmin dışındakiler yalnız şizofrenlerdir diye

kksal:
yani bi tür şizofreniye meyil etmemizin sebebi bu sanırım

psychedelia:
hım

psychedelia:
çok sevdim bak bu sözü

kksal:
bu herifçinin bi sözün ü daha çok severim

kksal:
hukukta da hep bir referans noktası aranır

kksal:
en somut referans noktası insanın doğasıdır

kksal:
tabi yarık bişey

kksal:
hob bes un ünlü sözü vardır

kksal:
insan insanın kurdudur diye

kksal:
yani savaşçıdır felan demek istiyor

kksal:
bugünkü durumu da meşrulaştırmak için çok kullanılır bu argüman şehirlerin kuruluş amacının güvenlik kaygısıyla biraraya gelmek olduğunu söylerler

kksal:
güney amerikada bir anakent bulundu

kksal:
ilk kent anlamında

kksal:
etrafında ne bir sura rastlandı ne de savaş aletlerine

kksal:
bin yıl barış içinde paşa paşa yaşamışlar

kksal:
neyse deleuze un sözüne geleyim

kksal:
insanın doğası yo ktur

psychedelia:
tuttum bu herifi

psychedelia:
im bu

kksal:
post-modern filozoflardan

kksal:
aslında doğru yerden patlattı modernizmi

kksal:
ama şeye benziyo yaptığı

kksal:
bi radyoyu parçalara ayırıp bu bozuk demek

kksal:
ama nasıl tamir edileeği konusunda hiç bir şey söylememek

kksal:
nihilizme götürüyor tabi bu da

kksal:
bence kült kitaplardan biri şu

kksal:
zygmund bauman diye bir sosyolog var

kksal:
onun parçalanmış hayat diye bir kitabı var

kksal:
imi bile cuk be

kksal:
ismi

psychedelia:
:)

psychedelia:
ben beckette sardım

psychedelia:
bu ara

kksal:
sürekli egoma doğru savruluyorum

kksal:
sende de oluyo mu bu

psychedelia:
bende tarifsiz an çok var..ya da tariflendirrmeye korktuğum an diyelim bunın adına...sanki ismini koysam daha da kötü oalcakmış gibi..o yüzden bir köşede duruyorlar ..bazen kafasını kadlrıyor beni alaşağı etmeye çalışıyor o şey neyse ama her seferinde kafasına vuruyorum biraz direnoyr sonra susuyor..böyle yüzlerce gece var...

psychedelia:
gizli bir telaş duyuyorum...nöbet gibi..titreme gibi

psychedelia:
yalnız yaşasaydım o anlarda ne yapardım bilmiyorum...

kksal:
keşke biraz el becerim olsaydı

kksal:
örgüye başlardım hemen

psychedelia:
küçükken hatırladığım makrame falan vardı sonra onu saksılara asarlardı...bir de renkli renkli boncuklar kondururlurdu üstlerine..

kksal:
valla eroinman bi arkadaşım var

kksal:
herif yani

kksal:
junk yapıp kanaviçe yapıyo

psychedelia:
boşalmak için belki...günü gelip kendi kusmuğunda boğulmamak içindir belki...mastürbasyon gibi

psychedelia:
sen ne yapacaksın ?

kksal:
ben doğrudan mastırbasyon yapıyorum

psychedelia:
:)

psychedelia:
en iyi çözüm ...kısa bir sekans gibi...demirkubuz fimlerinde ki o kısa an gibi dğeil mi...insanların türlü türlü yöntemleri var boşaltmak için beynindekileri ...yoksa neye yara onca şey...keşke kabuğumuz olsa kırabileceğimiz...terliksi olsak ...yapışkan bir sıvı aksak...akışkan bir sıvıya dönüşşek...ruhumuz aksa...

kksal:
travmatik bi şey yaşadım ya

kksal:
ihanetyani

kksal:
bi ara tecavüz ettiğimi hayal ediyodum

kksal:
yani bunu gerçeklite yapmam tabi ki

kksal:
ama içimdeki hayvanın bundan tatmin olduğunu görüyordum

psychedelia:
karşıkonulmaz yanlarımız var..ne kadar yok desek de en "ilkel" yanlarımız var...istemez görünüp nice istediğimiz şey var...dudağının kenarında çıkan küçük bir yara gibi..halbuki dilinle oynamasan iyileşeck o yara kapanacak ama dilimiz değer her seferinde..o yara bir türlü kapanmaz...bunun gibi...

kksal:
yalovada hayrettin karacanın bi yeri var

kksal:
ne deniyodu bi süsü ağaç olan yere

kksal:
adını unuttum

kksal:
oraya gitmek lazım

psychedelia:
pastoral bir resim gibi

psychedelia:
hadi biraz cümleler kuralım

kksal:
cümle kurma değil de kelime oyunlarıyla gidiyordum

kksal:
zürafabalığı gibi

kksal:
köpükbalığı da diyebiliriz

kksal:
iki ay önce saplantılı olduğum hatuna nette rastladım

kksal:
bi terapi alıyodum aslında

kksal:
onu kestim ve direk komaya girdim

kksal:
nefret koması

kksal:
bu kadar nefret nasıl duyalabilinir

kksal:
deniz diye bir arkadaşım var

kksal:
o da pis çizdi bi hatundan

kksal:
passion diyoruz kısaa

kksal:
çizgiyi geçtiğin bir şey

kksal:
o da herkesten nefret ediyor şimdi

kksal:
böyle yaşanmaz diyor

kksal:
gerçekten de yaşanmaz yani

kksal:
iki yıldır ıhlamur içmeye geçicem sözümona

kksal:
daha onu bile yapamadım

kksal:
ıhlamur ağacı gördün mü hiç

psychedelia:
ben gerçek anlamda hiç ağaç görmedim...ağaçları bilmem...çok kırığım ve de üzgünüm buna...hangi ağaç hangi meyve verir hiç bilmem...sanırım sadece gövde,dal,yaprak üçlemesiyle öğretildi bize ağaç...ne kadar fena bir durum değil mi....ah benim zavallı kentli yanım...

kksal:
benim şansım şundan oldu sanırım

kksal:
annanemler trabzonda köydeler

kksal:
fındıkçılık yapıyolardı

kksal:
çocukluğumda çok gitmişimdir

kksal:
oradan bildiğim bir şey var

kksal:
insanı mutlu eden şey bolluk değil

kksal:
trabzonda bi lokanta vardı

kksal:
onu anlatayım sana

kksal:
ismini unuttum ve acı bişekilde bi kaç yıl önce kapanmış bir yer

kksal:
yüzotuz yıllık bir yerdi

kksal:
ve sadece pilav satıyordu

kksal:
öğlen birbuçukta da bitiyordu

kksal:
böyle şeyleri unutmazdım

kksal:
hafızam balığa döndü

psychedelia:
aklıma bir fikir geldi

psychedelia:
sende kabul edersen bugün tüm konuşmalarımızı bloğa koymak isriyorum aynen

kksal:
olur

psychedelia:
özel isimler kalsın mı

kksal:
kalsın

kksal:
kendimizden başkasından bahsetmedik sanırım

psychedelia:
ettik

psychedelia:
bir arkadaşından bahsetitn

psychedelia:
ondan deidm

kksal:
sanırım anafikre karşı çıkmaz o da

psychedelia:
hım peki o halde...

psychedelia:
başlık bulmalı

kksal:
onu sana bırakıyorum

psychedelia:
: )

psychedelia:
zor işleri sevmem

psychedelia:
zoru gördü mü kaçarım ben

psychedelia:
: )

psychedelia:
: )

psychedelia:
bulamadım henüz bir başlık

kksal:
ben önereyim bir tane

kksal:
kırmızı başlıksız diyalog

psychedelia:
tamamdır...

Hiç yorum yok: