Fotoğraf: Sezen Yalçınkaya

sistikfibroz

Dürüstlük dedi; kadın
Bununla yeniden yürüyelim bu ekşimiş yollarda
Kucağında bir köpek,diş izleri akciğerlerinde
Ve yaşlılar müşteri bandosuyla karşısında;
Ahh,ne güzel yaşlanmışsınız birlikte
Bu hayvanlarda yaşlanmalı sizinle,yaşamalı
Ve bir fren sesi yutmamalı tüylerini..

Arada bir kaybolurum ben dedi; kadın
Eskiden yaşadığım yerlerde biriktirdiğim
Eşyalarım ve yanlışlarım var
Biriktiğim otel odaları,yataklarına şişmanlığımı,
Rehin raksedişlerimi bıraktığım hastane sedyeleri
Arada bir tekrar etmeliyim bunları ara-da bir


Dağılırım arada bir dedi;kadın
Nereye koyacağımı bilemem düzensizliğimi
Kendimi nereden çekip çıkaracağımı
Ve saçlarımı nasıl toplayacağımı
Bir baloda olmadım asla,gözlerimi gezdirmedim
Köpekler ve kediler yaşlanmalı hem
Taramak gerekmez onların tüylerini


Ben yaşlıları iki kere severim,evet iki kere
Ütülü bir mendil gibi çürüyeceğim çünkü
Buruşmak nedir bilmeyecek ve etlerime
Sinecek damarların kabarıklığını görmeyeceğim
Manifestomuz bu sevgilim;dürüst olalım..şeyy!!!
Dürüst olamadım,beni iyileştirir misin?


emine yalçın

Hiç yorum yok: