Fotoğraf: Sezen Yalçınkaya

MAVİ ÇOCUK

Uzun derin maviliği uzanıp otların
üzerinde toprağın kokusunu sindirirken içime seyre dalmaktı en sevdiğim.

Kuşların özgürlüğüne aşık bir
çocuktum, uzandığım otların üzerinde bir ot gibi kıvrılırken izimi bıraktığım.

Saçlarımın arasında dolaşan karınca
gezintileriyle hayallerimden ayrıldığım ve sonra bir buluta dalıp ağladığım, kendimde yakaladığım hüzündün.

Bulutların arasından ansızın çıkan
güneşin gözlerime dolan ışığı oluyordun renk renk.
Aslında gözlerimin bozukluğundandı o renklerin çoğalması ya ben yinede tuallere attım yıllar sonra.

Hep o çocuk kalsaydım o anıyla,
gökyüzünün bana kalan tarafıyla
yaşadığım kendi huzurumla baş başa
Yılların ardından senin gidişini bile
adlandıramadığım kalanlarından
yaşadıklarım

Başbaşayım kendimle sana bakıyorum, gözlerine
Maviliklere kanatlanmış kuşlar aşka
açılan
Saçlarımda karıncalar ellerim boşluğa çizer
renklerini sakladığım resimleri


Nuray Aydın. 12.01.2009



Fotoğraf:İlker ŞİMŞEKCAN

Hiç yorum yok: